Cursuri de limba straina: ENGLEZA, GERMANA , FRANCEZA, ITALIANA, SPANIOLA, ROMANA PENTRU STRAINI.

  • elevi clasa I
  • Durata cursurilor: septembrie – iunie (60 ore didactice/an, 30 de săptămâni)
  • Grupe de 6-10 cursanți
  • Frecvența: 2 ședințe/ săptămână (1 oră didactică/ședință)

Cursul oferă activități potrivite nivelului de achiziționare a unei limbi străine: nivelul anterior fazei de producție  (copilul înțelege în mod predominant, dar nu verbalizează), producere de limbaj în stadiul elementar (copilul poate comunica folosind cuvinte sau expresii scurte).

Folosirea materialalor auditive dă o notă jucăușă și reprezintă în același timp o modalitate amuzantă de a expune copilul la un nou set de termeni și structuri gramaticale și de a le revizui.

La ambele niveluri de vârstă sunt introduse conform programei școlare:

  • activități interactive ce se realizează cu ajutorul tablei inteligente (video și jocuri lingvistice, exerciții pentru îmbunătățirea pronunției și intonației);
  • activități finalizate prin proiecte de grup.

Ce urmărim pentru copiii dumneavoastră?

  • să îi introducem într-un mediu prietenos și sigur, de descoperire și dezvoltare intelectuală, motrică, personală și de limbă;
  • să folosim povestea, jocul, muzica, ritmul și imaginea, desenele, decupajele și proiectele drept metode de predare;
  • să creăm treptat oportunități de dezvoltare a celor 4 abilități de limbă, începând cu cele de ascultare activă, de repetare, de vorbire ghidată și ulterior de citire și scriere (clasa I);
  • să își îmbogățească gradual vocabularul și structurile care îi vor ajuta să comunice despre lumea din jur;
  • să își exerseze abilitatea de a înțelege instrucțiuni și discursuri din ce în ce mai lungi;
  • să îi inițiem în a socializa în mod spontan într-o limbă străină;
  • să învețe să descifreze primele cuvinte în limba engleză și să le scrie;
  • să le dezvoltăm încrederea în sine și abilitățile de comunicare;
  • să le dezvoltăm spiritul de echipă,  pregătindu-i pentru viitorul în afara sălii de clasă.

Prin ce mijloace?

  • prin tehnici de predare specifice copiilor mici, precum TPR (Total Physical Response) – învățăm făcând și demonstrând;
  • prin ritm, muzică și mișcare;
  • prin alternarea activităților conform cu ciclul de atenție al copiilor de vârstă preșcolară;
  • prin abordarea sistematică și progresivă, ciclică a informației, progresul fiind astfel natural și plăcut;
  • prin dezvoltarea motricității fine și ulterior grosiere;
  • prin implicarea activă la ore, lucrând în perechi, echipe și în grupuri;
  • prin materiale care se potrivesc nevoilor și stilului de învățare ale fiecărui copil;
  • prin îmbinarea armonioasă și diversitatea materialelor folosite  povești și proiecte,  cântece, jocuri și tehnologie), toate ajutându-i să-și dezvolte imaginația și creativitatea, gândirea critică și abilitățile de soluționare a diferitelor probleme, inteligența interpersonala și emoțională;
  • printr-un scop clar și realizabil al lecțiilor, atins prin metode eficiente de implicare a fiecărui copil.
Inscrie-te acum