Cursuri de limba straina: ENGLEZA, GERMANA , FRANCEZA, ITALIANA, SPANIOLA, ROMANA PENTRU STRAINI.

În această etapă (8-11 ani), imaginaţia devine mai complexă și se bazează pe termeni şi împrejurări din ce în ce mai variate.

În cadrul cursurilor noastre, copiii sunt ajutați să învețe prin experiențe active, povești, proiecte și jocuri de rol care să le dezvolte capacitatea de rezistență și adaptare la comunicare, precum și colaborarea cu alte persoane.

Manualele Lexis, perfect structurate pe fiecare nivel de dezvoltare intelectuală, îi oferă celui mic posibilitatea să lucreze atât în echipă/tandem cât și independent, în clasă și în afara clasei.

  • Clasele a II-a – a IV-a
  • Grupa: minimum 6 copii
  • Durata cursului: septembrie – iunie, 90 ore didactice/ an, 30 de săptămâni
  • Frecvenţă: 2 sedinţe/ săptămână, 1,5 ore didactice/săptămână
  • Niveluri posibile: beginner, A, B, C – ce înseamnă A, B, C?

Cursul oferă copilului posibilitatea de a învăța o limbă străină și de a dezvolta în acelasi timp alte arii cognitive, cum ar fi inteligența interpersonală, logica, inteligența emoțională. Cursul se bazeaza pe o programă de gramatică și vocabular bine structurată.

Scopul programei școlare Lexis este nu doar acumularea cunoștintelor și dezvoltarea abilităților lingvistice ci, mai ales, eliminarea stresului în timpul activităților scolare și urmărirea unui progres real și durabil, prin dobândirea încrederii de sine și a descoperirii plăcerii de a lucra în echipă cu alți copii.

Ce urmărim pentru copiii dumneavoastră?

  • să oferim consecvent oportunități de dezvoltare a celor 4 abilități de limbă;
  • să își îmbogățească gradual vocabularul și structurile care îi vor ajuta să comunice despre lumea din jur;
  • să își exerseze abilitatea de a înțelege instrucțiuni și discursuri din ce în ce mai lungi;
  • să îi inițiem în a socializa în mod spontan într-o limbă străină;
  • să citească independent și cu încredere;
  • să învețe să scrie diferite mesaje, texte sau povestiri;
  • să le dezvoltăm încrederea în sine și abilitățile de comunicare;
  • să le formăm o deschidere culturală prin temele abordate;
  • să le dezvoltăm spiritul de echipă,  pregătindu-i pentru viitorul în afara sălii de clasă.

Prin ce mijloace?

  • prin abordarea sistematică, vitală în punerea bazelor comunicării și gramaticii, progresul fiind astfel natural și plăcut;
  • prin implicarea activă la ore, lucrând în perechi, echipe și în grupuri;
  • prin materiale care se potrivesc nevoilor și stilului de învățare ale fiecărui copil;
  • prin îmbinarea armonioasă și diversitatea materialelor folosite (povești și proiecte, cântece, jocuri și tehnologie), toate ajutându-i să-și dezvolte imaginația și creativitatea, gândirea critică și abilitățile de soluționare a diferitelor probleme, inteligența interpersonală și emoțională;
  • printr-un scop clar și realizabil al lecțiilor, atins prin metode eficiente de implicare a fiecărui copil.
     
Inscrie-te acum