Nu sunt produse in aceasta categorie.
- 4 ani împliniți la 1 octombrie
- Durată: septembrie – iunie (60 ore didactice/an, 30 de săptămâni)
- Grupe de 6-10 cursanți
- Frecvența: 2 ședințe/ săptămână (1 oră didactică/ședință)
Învățarea prin cele 5 arii de interes în dezvoltarea copilului: motrică, emoțională, artistică, socială și intelectuală.
Ne propunem dobândirea unor competenţe de exprimare orală şi înţelegere a mesajelor audio în limba engleză, utilizarea unui vocabular adecvat vârstei, pronunţie şi intonaţie corecte, spontaneitate şi naturaleţe în conversaţie.
Ce urmărim pentru copiii dumneavoastră?
- să îi introducem într-un mediu prietenos și sigur, de descoperire și dezvoltare intelectuală, motrică, personală și de limbă;
- să folosim povestea, jocul, muzica, ritmul și imaginea, desenele, decupajele și proiectele drept metode de predare;
- să creăm treptat oportunități de dezvoltare a celor 4 abilități de limbă, începând cu cele de ascultare activă, de repetare, de vorbire ghidată și ulterior de citire și scriere (clasa I);
- să își îmbogățească gradual vocabularul și structurile care îi vor ajuta să comunice despre lumea din jur;
- să își exerseze abilitatea de a înțelege instrucțiuni și discursuri din ce în ce mai lungi;
- să îi inițiem în a socializa în mod spontan într-o limbă străină;
- să învețe să descifreze primele cuvinte în limba engleză și să le scrie;
- să le dezvoltăm încrederea în sine și abilitățile de comunicare;
- să le dezvoltăm spiritul de echipă, pregătindu-i pentru viitorul în afara sălii de clasă.
Prin ce mijloace?
- prin tehnici de predare specifice copiilor mici, precum TPR (Total Physical Response) – învățăm făcând și demonstrând;
- prin ritm, muzică și mișcare;
- prin alternarea activităților conform cu ciclul de atenție al copiilor de vârstă preșcolară;
- prin abordarea sistematică și progresivă, ciclică a informației, progresul fiind astfel natural și plăcut;
- prin dezvoltarea motricității fine și ulterior grosiere;
- prin implicarea activă la ore, lucrând în perechi, echipe și în grupuri;
- prin materiale care se potrivesc nevoilor și stilului de învățare ale fiecărui copil;
- prin îmbinarea armonioasă și diversitatea materialelor folosite povești și proiecte, cântece, jocuri și tehnologie), toate ajutându-i să-și dezvolte imaginația și creativitatea, gândirea critică și abilitățile de soluționare a diferitelor probleme, inteligența interpersonala și emoțională;
- printr-un scop clar și realizabil al lecțiilor, atins prin metode eficiente de implicare a fiecărui copil.
Inscrie-te acum