Cursuri de limba straina: ENGLEZA, GERMANA , FRANCEZA, ITALIANA, SPANIOLA, ROMANA PENTRU STRAINI.

  • 4 ani împliniți la 1 octombrie
  • Durată: septembrie – iunie (60 ore didactice/an, 30 de săptămâni)
  • Grupe de 6-10 cursanți
  • Frecvența: 2 ședințe/ săptămână (1 oră didactică/ședință)

Învățarea prin cele 5 arii de interes în dezvoltarea copilului: motrică, emoțională, artistică, socială și intelectuală.

Ne propunem dobândirea unor competenţe de exprimare orală şi înţelegere a mesajelor audio în limba engleză, utilizarea unui vocabular adecvat vârstei, pronunţie şi intonaţie corecte, spontaneitate şi naturaleţe în conversaţie.

Ce urmărim pentru copiii dumneavoastră?

  • să îi introducem într-un mediu prietenos și sigur, de descoperire și dezvoltare intelectuală, motrică, personală și de limbă;
  • să folosim povestea, jocul, muzica, ritmul și imaginea, desenele, decupajele și proiectele drept metode de predare;
  • să creăm treptat oportunități de dezvoltare a celor 4 abilități de limbă, începând cu cele de ascultare activă, de repetare, de vorbire ghidată și ulterior de citire și scriere (clasa I);
  • să își îmbogățească gradual vocabularul și structurile care îi vor ajuta să comunice despre lumea din jur;
  • să își exerseze abilitatea de a înțelege instrucțiuni și discursuri din ce în ce mai lungi;
  • să îi inițiem în a socializa în mod spontan într-o limbă străină;
  • să învețe să descifreze primele cuvinte în limba engleză și să le scrie;
  • să le dezvoltăm încrederea în sine și abilitățile de comunicare;
  • să le dezvoltăm spiritul de echipă,  pregătindu-i pentru viitorul în afara sălii de clasă.

Prin ce mijloace?

  • prin tehnici de predare specifice copiilor mici, precum TPR (Total Physical Response) – învățăm făcând și demonstrând;
  • prin ritm, muzică și mișcare;
  • prin alternarea activităților conform cu ciclul de atenție al copiilor de vârstă preșcolară;
  • prin abordarea sistematică și progresivă, ciclică a informației, progresul fiind astfel natural și plăcut;
  • prin dezvoltarea motricității fine și ulterior grosiere;
  • prin implicarea activă la ore, lucrând în perechi, echipe și în grupuri;
  • prin materiale care se potrivesc nevoilor și stilului de învățare ale fiecărui copil;
  • prin îmbinarea armonioasă și diversitatea materialelor folosite  povești și proiecte,  cântece, jocuri și tehnologie), toate ajutându-i să-și dezvolte imaginația și creativitatea, gândirea critică și abilitățile de soluționare a diferitelor probleme, inteligența interpersonala și emoțională;
  • printr-un scop clar și realizabil al lecțiilor, atins prin metode eficiente de implicare a fiecărui copil.
     
Inscrie-te acum