FAQs

   Atenţie!:   Înainte de a pune o întrebare, verificati dacă răspunsul nu se regăseşte deja pe această pagină.

Dacă informaţia care va interesează nu a mai fost solicitată, vom actualiza pagina şi vom adăuga răspunsul pe care îl cautati. Nu vom răspunde individual fiecărei solicitări, dar fiecare nouă întrebare va fi folosită pentru a actualiza pagina.
Pentru un raspuns scris adresati-va unei scoli din reteaua Lexis.
Va multumim.

1. CE DOCUMENTE SUNT NECESARE LA ÎNSCRIERE?

La încheierea contractului aveţi nevoie de Cartea de Identitate.

2. CE TAXĂ TREBUIE SĂ ACHIT PENTRU UN CURS LEXIS?

Taxele diferă de la copii la adulţi, în funcţie de numărul de ore alocat cursului.
Pentru detalii privind termenele, cuantumul si numarul ratelor, contactaţi secretariatul şcolii unde doriţi să vă înscrieţi. Sunt acceptate toate instrumentele de plată valide pe teritoriul României.

3. IN CE PERIOADĂ ŞI INTERVAL ORAR AU LOC ÎNSCRIERILE?

Inscrierile se fac la secretariatele şcolilor, de luni până vineri. Pentru a afla intervalul orar de functionare al fiecarui sediu, va rugam sa contactati secretariatele scolilor.

Inscrierile (pre-registrations) pentru anul şcolar următor incep la 1 iunie si se incheie la 31 iulie, perioada în care se acorda un discount de 15% si se reiau la 1 septembrie.

4. IN CE CONDIŢII SE RESTITUIE TAXA DE ÎNSCRIERE?

Taxa de inscriere se restituie la solicitarea Beneficiarului in urmatoarele situatii si cuantumuri:

– In cazul in care Prestatorul este anuntat in scris,  inainte de inceperea cursurilor, suma achitata se restituie, mai putin taxa de administrare de 10%

– In primele doua saptamani de curs, suma achitata se restituie, mai putin contravaloarea orelor efectuate si a unei taxe de administrare de 25%.

– Nu se mai accepta cereri de retragere dupa a treia saptamana de curs, cu exceptia unuor cazuri speciale (ex: sanatate, plecari definitive din tara etc).

Nota: Solicitarea pentru restituirea taxei se face numai in scris, cu respectarea termenelor de mai sus.

In cazul deciziei Prestatorului de a desfiinta o grupa, taxele de scolarizare si de examen se restituie integral.

5. CUM PROCEDEZ ÎN CAZUL ÎN CARE DORESC SA MA RETRAG?

Decizia de retragere se va anunta printr-o cerere adresata directorului scolii. Aceasta este valida doar daca a fost inregistrata la secretariatul scolii sau transmisa prin  email/ scrisoare recomandata cu confirmare de primire.

6. CE DISCOUNT-URI SE OFERĂ?

Beneficiaţi de următoarele reduceri :

– 15% la înscriere în perioada iunie – iulie

– 5% pentru frati/ fidelitate/ rude gradul intai

– La prima înscriere, fiecare cursant primeşte un cupon de reducere 5%, care poate fi valorificat oricând la înscrierea unei persoane recomandate, care va beneficia de asemenea de un cupon cu aceeaşi valoare.

Nota: Reducerea nu va depasi 20% din valoarea taxei de scolarizare.