Juniori

De la 8 la 10/ 11 ani, copilul doreste sa se ridice la nivelul asteptarilor parintilor si sa se integreze intr-un grup de prieteni. Activitatile scolare incep sa se diversifice si copilul poate avea suisuri si coborasuri pe parcursul anului.

Desi de cele mai multe ori elevul este cooperant si face eforturi pentru a-si castiga admiratia parintilor, dar si un loc in “gasca”, uneori este dificil sa-l motivezi. El astepta sa fie in continuare ghidat de profesor sau parinti.

Pentru ca la aceasta varsta intelege foarte bine diferenta dintre bine si rau, scolarul se straduieste sa respecte regulile care i se impun. Cu toate acestea, nu severitatea, ci incurajarea functioneaza cel mai bine.

Aceasta etapa este extrem de importanta pentru studiul unei limbi straine. Copiii incep sa gandeasca logic, coerent, operatiile de gandire concrete se solidifica la marea majoritate a copiilor, ei putand sa gandeasca logic si sa-si organizeze gandurile in mod coerent. Cu toate acestea, mare parte din gandire se realizeaza inca cu ajutorul obiectelor fizice reale, motiv pentru care este ajutat sa invete prin experiente active, concrete. Ii intereseaza diferite tipuri de activitati, iar lectura ocupa un loc important. Proiectele, fisele de lucru, temele care ofera multe informatii prezinta un mare interes.

Manualele, perfect structurate pe nivelul de dezvoltare intelectuala a copilului, ofera posibilitatea acestuia sa lucreze independent in clasa si in afara clasei.

ENGLEZA si GERMANA

Clasele a II-a – a IV-a

Grupa: minim 6 copii
Durata curs: 24.09.2017 – 14.06.2018
Frecvenţă: 2 sedinţe/ săptămână

♦ FASCINATIA COPILARIEI (nivel A, B, C)

Cursul ofera copilului posibilitatea de a invata o limba straina si de a dezvolta in acelasi timp alte arii cum ar fi inteligenta interpersonala, matematica, emotionala etc. Cursul se bazeaza pe o programa de gramatica/ vocabular bine structurata.
Scopul programei scolare Lexis este nu doar acumularea cunostintelor si dezvoltarea abilitatilor lingvistice ci, mai ales, eliminarea stresului in timpul activitatilor scolare si urmarirea unui progres real si durabil prin dobandirea increderii de sine, a competitivitatii si placerii de a lucra in echipa (prin eliminarea spiritului concurential).